23/12/2023

Zuzana Kultánová - Zpíváš jako bys plakala

Milý čtenářský deníčku,

proč jsem tuhle knihu četla? O čem vlastně byla? Už si skoro nevzpomínám, jen vím, že mě zoufale nebavila.

zdroj: goodreads.com

Můj názor: Když si teď přečtu anotaci, vybaví se mi divná hrdinka, která neví, co se sebou, nikam se nevyvíjí a pálí ji dobré bydlo. Její vztah se starším profesorem mi připadal úplně divný a její posedlost ho pak po několika letech najít vyloženě nelogická.

Myslím, že jsem si knihu vybrala kvůli zmínce v anotaci, že odkrývá i odvrácenou stranu mateřství. Ale vlastně si nepamatuju, že by zmínila cokoliv, co by se mě nějak dotklo. Vybavuju si hlavně to, že žije v anonymní novostavbě a s ostatními bohatými matkami si nerozumí.

Nevím, co bych na knize pochválila, možná i ta jedna hvězdička je trochu moc.

Podobné knihy: Srdce Evropy (Pavla Horáková), Ve skříni (Tereza Semotamová)

Hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat