30/12/2017

Tom Robbins - Zátiší s Datlem

Milý čtenářský deníčku,

jsem ve skluzu. Za poslední měsíc jsem měla sice dost času na čtení, ale se psaním už to bylo horší. Takže několik následujících příspěvků bude opravdu stručných. Začneme Robbinsovým Zátiším s Datlem.

zdroj: kosmas.cz
Jde o jednu z posledních knih, kterou jsem od Robbinse ještě neměla přečtenou (a zároveň kterou napsal). Jako obvykle šlo o podivný příběh protkaný mystikou, rebelstvím a svobodou. Ústředním motivem byl milostný vztah mezi Datlem a princeznou Leigh Cheri. On je snad nesmrtelný terorista, ona je spolu s rodiči uvězněna v exilu v Seattlu a hledá smysl života. Ten najde ve vztahu s Datlem a jeho neobyčejné filozofii.

Upřímně, tenhle román mě trochu zklamal. Možná už jsem četla jeho knížek moc, možná byla opravdu slabší, ale kromě tajemství v obrázku na krabičce Camelek a princeznina samouvěznění mi toho moc neutkvělo. Nicméně moje oblíbené metafory nechyběly a z protekce nemůže dostat méně než tři hvězdičky.
Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat