30/09/2021

Michel Faber - Sto devětadevadesát schodů

Milý čtenářský deníčku,

pomalu se dočítám na konec díla Michela Fabera. Dvě novely o archeoložce a o pěveckém kvintetu mi překvapivě docela utkvěly po dějové stránce, ale nějakou výraznější emoci nevzbudily.

zdroj: goodreads.com

Citát: Hádka se křečovitě a slepě odvíjela dál a dál, nevyhnutelná jako vyměšování.

Můj názor: Obě novely mě bavily a obě mě na svém konci překvapily. Autor se soustředil na ženské hrdinky (to vlastně dělá překvapivě často) a přišlo mi, že se mu hodně povedly. Nemyslím si, že by příběhy byly něčím výjimečné, ale příznivci autora určitě nebudou zklamáni a pro neznalé mohou sloužit jako relevantní ochutnávka autorovi tvorby před Kvítkem karmínovým a bílým.

Podobné knihy: Nocturna (Kazuo Ishiguro)

Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat