02/02/2017

Lednové shrnutí

Milý čtenářský deníčku,

ráda bych ti po čtecí stránce shrnula první měsíc roku 2017.

Počty

Celkem jsem v lednu dočetla 9 knih, tři dostaly po čtyřech hvězdách, ostatní po třech. Nebyla mezi nimi žádná výjimečná bomba, ale ani žádná vyloženě průměrná nebo dokonce propadák. Tři napsali Češi. Jedna dystopie, dvě sci-fi, jeden příklad magického realismu, ostatní obyčejné příběhy ze současnosti. Co do počtu knih je to rozhodně nadprůměrný měsíc, struktura se mi zdá celkem obvyklá.

Nejlepší kniha

Vůbec nevím, deníčku, kterou vybrat jako nejlepší. Nakonec to asi budou Všechny malé zázraky, protože jejich konec mě úplně rozsekal, dobře se četly a zvolené téma bylo vážné, ale bez patosu popsané. Konečné plus získaly tím, že šlo o částečnou autobiografii.

Nejhorší kniha

Tady to tento měsíc není tak složité. Za nejhorší určitě považuji sbírku povídek Když ti to udělá radost... Kromě jedné opravdu dobré povídky se mi moc nelíbila, kdybych ji nedostala zdarma, tak bych ji nikdy nečetla. Navíc výběr povídek neměl hlavu ani patu.

Čtenářská výzva

Každou knihu bych mohla napsat k některému z bodu čtenářské výzvy, takže jsem během prvního měsíce ukousla už celou třetinu. Co se týká počtu, tak Goodreads tvrdí, že nad svým cílem mám náskok tří knih. Takže v tomhle ohledu veleúspěšný měsíc.

Objevy

Našla jsem americký Book Of The Month klub. Moc mě mrzí, že neposílají knihy po celém světě, asi bych si měsíční krabičku objednala. Teď aspoň sleduji, jaké knihy vybrali, a přidávám si je do seznamu knih, které chci přečíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat