22/11/2018

Jodi Picoultová - Láska mezi písmenky

Milý čtenářský deníčku,

docela rychle jsem se dostala k druhému dílu dívčího románu Láska mezi řádky. Už ten první mi přišel nic moc, ale byla jsem zvědavá, jak bude románek pokračovat, když se princ z pohádky konečně dostane do skutečného světa. No ani druhý díl se moc nepovedl, ještěže je poslední.

zdroj: goodreads.com

Delilah se splnil sen. Její princ se osvobodil z knížky, vyměnil si místo s autorčiným synem a společně se přestěhovali do stejného města, kde bydlí Delilah. Kniha začíná prvním školním dnem, Oliver se snaží zapadnout mezi spolužáky a oba jsou šťastní. Pak se to začne sypat.

Kniha jim začne vyhrožovat, protože ji přepsali a nový příběh se jí moc nelíbí. Proběhne několik záměn postav a skutečných lidí. Do toho přijde rakovina, která by se ale lehce dala vyléčit zavlečením nemocného do knihy, protože v ní nikdo nemocný být nemůže.

Deníčku, je to slátanina. Už v minulé knize mi vadilo, jak byl celý ten svět nedomyšlený, dalším dílem se to jen zhoršilo. Navíc už mě nebaví, jak jsou všichni američtí hrdinové obětí šikany a na každé škole je parta roztleskávaček, které náš usmrkánek natrhne zadek.

Uznávám, dobře se to čte. Ale to je tak všechno. Celé je to jinak hrozně naivní a nedomyšlené. Nechci dávat jen jednu hvězdičku, protože od tohohle žánru člověk nečeká nic velkolepého, ale víc než dvě si to nezaslouží ani s ohledem na svou kategorii.

Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat