09/10/2021

Hana Lehečková - Svatá hlava

Milý čtenářský deníčku,

jméno Hany Lehečkové teď slýchávám ze dvou stran. Vydala nový román Poupátka, který to vypadá, že slaví nebývalý úspěch, a navíc se o ní mluví jako o autorce originálních knížek pro děti. Já jsem se teď dostala k její prvotině Svatá hlava a byla jsem mile překvapena.

zdroj.goodreads.com

Něco pro mě nového: Vhled do mysli člověka, který má problémy s vnímáním reality.

Můj názor: Opravdu mě bavil autorčin styl, který využíval kurzívu k odlišení dějových a myšlenkových částí, hrátky s typografií a celkově experimentální stavba textu, která ale nijak nenarušovala plynutí děje. Postava sama byla sice nesympatická, ale s jejím osudem jsem do určité míry soucítila.

Teď po delší době ve mně zůstalo už jen velmi málo, ale rozhodně přetrvává pocit, že šlo o knihu výjimečnou v české literatuře a jsem opravdu zvědavá na Poupátka a případné další romány pro dospělé, které autorka vydá.

Podobné knihy: Dívka, žena, jiné (Bernardine Evaristová)

Hodnocení: 



Žádné komentáře:

Okomentovat