04/10/2021

Lucy Fricke - Dcery

Milý čtenářský deníčku,

u téhle knihy na mě padla pěkná čtecí krize. Ten pojem naprosto nesnáším, ale tentokrát skutečně dobře vystihuje moje pocity při čtení Dcer. Neměla jsem na ně náladu, nic už si z nich nepamatuju, ztrácela jsem se v postavách.

zdroj: goodreads.com

Citát: S každou novou životní fází stál člověk opět v Ikei, tam začínaly a končily všechny naděje, pomyslela jsem si. Všechno pořád znovu od začátku a potom párek v rohlíku.

Zásadní myšlenka: Můžeme se snažit, jak chceme, ale rodinu od sebe nikdy úplně neoddělíme.

Můj názor: Neměla jsem čas se do knížky pořádně začíst a neustále jsem zapomínala, kdo je kdo. Hrdinkám jsem moc nerozumněla, evidentně trpěly nějakou krizí, která mi podle popisu přišla, že musí být každému známá, ale nic ve mně nevyvolávala.

Podobné knihy: Ve skříni (Tereza Semotamová)

Hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat