22/03/2019

Lenka Sadvarová - Malá máma

Milý čtenářký deníčku,

včera se mi dítě hrabalo v knihovně a mimo jiné vytáhlo tuhle tenkou knížečku, kterou jsem před časem dostala od kamarádky. Dnes v noci jsem ji při hlídání štěňat celou přečetla.

zdroj: goodreads.com

Nechci, aby můj příspěvek o knížce měl víc slov než samotná knížka. Běžné situace ze života rodiče převedla do krátkých komiksů Lenka Sadvarová, grafička na mateřské. Pár originálních situací o nekončící roztomilosti dětského zadečku nebo miminkovské celulitidě doplňuje většinu příspěvků ztvárňujících rodičovská klišé ve stylu dvou druhů rodičů na hřišti, ti kteří nedohlíží dost a ti kteří hlídají až příliš.

Problém byl, že těch pár originálních situací mi přišlo naprosto mimo mísu a zobrazení stereotypů už se mi zdá také stereotypní. Vůbec se autorky nechci dotknout a jsem si jistá, že spoustě žen se její komiksy líbí. Pro mě to byla ale naprostá ztráta už tak v noci ztraceného času. Dávám dvě hvězdičky pouze za snahu a celkem pěkné obrázky.

Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat