01/01/2022

Tereza Drahoňovská - Bez vlasů

Milý čtenářský deníčku,

takže jako obvykle mám skluz, pro změnu pět knížek, což vlastně není úplně zlé skóre takhle na Nový rok. Většina z nich je spíš lepších, tak aspoň se máš na co těšit.

zdroj: goodreads.com

Nejlepší scéna: Když jí začnou růst vlasy znova, ale je to takové nanicovaté chmíří.

Zajímavost o knize: Je autobiografická, přímo autoterapeutická.

Zásadní myšlenka: I s tak zvláštním stavem se dá vyrovnat a hrdě ho nosit.

Něco pro mě nového: Všechno o téhle nemoci, ve svém okolí nemám nikoho, kdo by jí trpěl.

Můj názor: Přečetlo se to snadno, bavila jsem se, poučila jsem se. Ale protože to moc nemám k čemu vztáhnout, žádné detaily mi neutkvěly.

Podobné knihy: Bezdětná (Monika Baudišová)

Hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat