02/09/2020

Anthony Doerr - Zeď vzpomínek

Milý čtenářský deníčku,

konečně jsem si přečetla první knihu od často chváleného autora. Sbírka povídek se četla dobře, ale po pár měsících si stěží vybavím víc než ústřední povídku.

zdroj: goodreads.com

Zápletka hlavní povídky mě zaujala, extrakce vzpomínek před tím, než je člověk zapomene a jejich zloději - nic podobného jsem nikde neviděla. Na můj vkus skončil příběh až moc velkým happyendem, ale jinak skvělé.

Po přečtení anotace ostatních povídek se mi matně vybavuje ještě ta o páru, který se snaží počít dítě a nejde mu to. Mám pocit, že když jsem ji četla, přišlo mi, že dobře vystihl jejich pocity a navíc podal problematiku z neobvyklé perspektivy, ale konkrétní detaily se mi už úplně vykouřily z hlavy. Zbytek povídek si nevybavím v podstatě vůbec, škoda.

Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat