03/09/2020

Petra Dvořáková - Chirurg

 Milý čtenářský deníčku,

konečně jsem se dostala k další knize od Petry Dvořákové, kterou mám moc ráda. Slyšela jsem s ní nedávno nějaký podcast, kde přiznala, že se jí líbí styl Petry Soukupové a ráda se k němu ve svých knihách přibližuje. V Chirurgovi se jí to podle mě hodně povedlo.

zdroj: goodreads.com

Hlavní nrdina je sice trochu kretén, hlavně vůči svojí rodině se vůbec nechová hezky, ale i tak jsem s ním sympatizovala. Děj románu je nabitý událostmi jak z Ordinace v růžové zahradě, takže jsem ho zhltla jedním dechem, zároveň se ale autorka vyhnula šílené smršti nesmyslů, při které mi vytékal mozek z hlavy u Hartlových Okamžiků štěstí.

Moc na to doktorské prostředí nejsem a tak mi jeho popis bez zbytečných příkras přišel hodně zajímavý. Když jsem pak za měsíc sama ležela na sále, hlavou mi kromě normálního strachu běžely i vzpomínky na Chirurga a říkala jsem si, která sestra asi dělá co, jestli pak taky dostane vynadáno a jaké asi mají vztahy s primářem, který mě operoval.

Už se těším, až si přečtu i poslední knihu Dvořákové Vrány. Teď lituju, že jsem si jí v minulosti už nekoupila, když byla v nějaké akci, ale měla jsem moc nepřečtených e-knih a tak jsem si ze zásady další nenasyslila. Teď netrpělivě vyhlížím další slevy, snad přijdou brzo!

Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat