02/09/2020

Rachel Cohnová, David Levithan - Dash & Lily - Kniha přání

Milý čtenářský deníčku,

u téhle knihy jsem měla podobný pocit jako u Oba na konci zemřou. Přišla mi úplně o ničem, sice miloučká, ale jinak absolutně bezobsažná.

zdroj: goodreads.com

Dva osamělí Newyorčané si vyměňují zápisník a dávají si různé úkoly. Oba jsou spíš na okraji kolektivu, ale žádná šikana nebo jiné problémy je neohrožují. Dějová linka mi přišla poněkud kostrbatá a nevěrohodná. Ani nějaký hezký popis vánočního New Yorku jsem neobjevila. Naštěstí jsem to přečetla celkem rychle, ani jsem nepřeskakovala a po Kde kvete tráva to byla příjemná, nenáročná změna. Jinak ale naprosto k ničemu, užijí si opravdu jen náctiletí.

S odstupem bych dala maximálně dvě hvězdy, ale po dočtení jsem se rozhodla pro tři, tak už to tak nechám.

Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat