02/09/2020

Becky Chambersová - Zpráva o životě vesmířanů

 Milý čtenářský deníčku,

právě touhle knihou jsem si spravila chuť po několika méně úspěšných titulech. Poslední díl trilogie Poutníci se mi líbil asi nejmíň z celé série, ale i tak jsem ho přečetla s chutí a nadšením během několika málo dní.

zdroj: goodreads.com

V posledním svazku se autorka soustředí na život pozemšťanů a detailněji rozebírá jeho aspekty, které už naznačila v předchozích dílech. Sledujeme osudy možná až příliš mnoha Exodanů, tedy obyvatel umělé stanice, kterou jsme vytvořili proto, abychom unikli z ekologicky zdevastované Země. Důmyslný systém recyklace umožnil obyvatelům přežít staletí a nyní se postupně začleňují do meziplanetárního společenství.

Jako obvykle mi všechny technologie dávaly smysl, všichni hrdinové byli něčím zajímaví a bavilo mě je sledovat. Sice mám pocit, že jich tentokrát bylo trochu moc, takže čtenář nepoznal jejich život úplně do hloubky, ale zase byl obrázek společenství o to komplexnější.

Doufám, že Host vydá i její nejnovější novelu, ráda si ji zase koupím.

Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat