03/01/2021

Monika Baudišová - Bezdětná

 Milý čtenářský deníčku,

po opravdu dlouhé době jsem si od Ježíška přála knížku. Normálně si kupuji jen e-knihy, ale komiks se musí papírový a tak jsem si jeden vybrala. Doufala jsem, že mi Bezdětná poskytne návod, jak smysluplně mluvit s lidmi v mém okolí, kterým se nadaří otěhotnět.

zdroj: goodreads.com

Bohužel tohle moje očekávání kniha úplně nesplnila. Je v ní spousta špatných příkladů, které přetékají černým humorem, ale ten dobrý je tam zmíněn jen na jedné dvoustraně.

Jinak ale nemám knize co vytknout. Vizuálně se mi líbila a obsahově mě rozhodně obohatila. Kromě toho, že jsem si ujasnila, jak proces umělého oplodnění probíhá, tak jsem si hlavně užila možnost nakouknout do hlavy někoho, kdo možná nemůže mít děti. I díky hormonům tenhle problém člověka totálně pohltí, začne jeho samotného definovat a nad každým setkáním s přáteli visí jako stín, do kterého nikdo nechce vstoupit. Nebo se v něm snaží rozpoutat diskotéku, což je snad ještě horší.

Dávám čtyři hvězdičky, jsem ráda, že jsem si knihu přečetla, ale možná se podívám po nějakém románu, který téma bude řešit ještě trochu víc do detailu. A knížku samotnou pošlu někam dál, protože takový skvost, aby zabíral místo v knihovně, to zase není.

Závěrečné hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat