01/01/2021

Petra Soukupová - Věci, na které nastal čas

 Milý čtenářský deníčku,

hned po vydání nové Soukupové se internet zaplnil názory na ní. Já se tentokrát zařadím do tábora kritiků nebo při nejmenším zklamaných.

zdroj: goodreads.com

Nebudu se moc rozepisovat, protože bych jen opakovala už tisíckrát napsané. Příběh páru od seznámení až po nevěru po sedmnácti letech mi přišel jako dobrý námět a těšila jsem se na to, jak Soukupová opět dokonale vystihne všední situace a jak na pár řádcích přesně popíše pocity, které se v člověku ve vypjatých chvílích rychle střídají. To všechno tam rozhodně bylo, ale jinak: nuda, nuda, šeď, šeď.

Celý ten příběh je strašně obyčejný a nestane se v něm ale vůbec nic překvapivého. Jako čtenář jsem se nemohla odtrhnout, ale čistě kvůli jazyku, obsah nijak napínavý nebyl. V předchozích knihách se mi líbily propracované vztahy, v těch posledních hlavně mezi ženami, ale tady mi to přišlo strašně povrchní a stereotypní. Rozhodně nejslabší, co jsem od autorky četla (a tím myslím vše pro dospělé).

Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat