16/10/2020

Kate de Goldi - Frankieho otázky před spaním

Milý čtenářský deníčku,

už mám zase snad patnáct knih skluz! Takže bych se ráda pokusila následujících pár knih shrnout velmi stručně, zvlášť ty, které se mi stejně jako Frankieho otázky před spaním moc nelíbily.

zdroj: goodreads.com

Narazila jsem na tuhle knihu úplně náhodou v knihovně, zaujal mě hřbet i pak obálka, anotace nevypadala špatně a autorů z Nového Zélandu taky moc neznám. Spíš žádného... Každopádně absolutně nestála za to, vůbec mě nebavila a v půlce čtení jsem jí dokonce odložila, přečetla pár jiných a po nějakém měsíci jsem se k ní znovu vrátila.

Hlavní zápletka se začne rozvíjet právě až v druhé půlce, kdy čtenář konečně zjistí, že Frankieho maminka už asi devět let nevyšla z domu a hlavní hrdina se o ni bojí, má pocit, že jí musí pořád hlídat a zároveň se obává, že je sám divný. A pak má zvláštní tetičky a ještě divnější kamarádku.

Sice si i po několika měsících pamatuju základní linku, ale taky mě nepřešel pocit hrozné nudy, který jsem z románu tehdy měla. Příště se opět budu držet svého seznamu a nesahat po knihách jen tak naslepo. Zvlášť když jde o nijak vyhlášené nakladatelství.

Závěrečné hodnocení: 

Žádné komentáře:

Okomentovat